.: '' That's what we born to be '' :.

Facebook
RSS

Sesaat luahan Kotak Oren..

-
harmza


Selalui saya rasa hidup ini tidak adil untuk orang lain, tak adil juga untuk diri sendiri, selalu sangat pentingkan diri.Asek nak menang jerk, kalau cakap mesti saya je betul, orang lain salah. Mesti saya nak pangkah hujah orang lain. ( tapi biasanya saya pangkah hujah yang memang tak masuk akal. < inipun masih nak ego lagi kan? Hee..he.. memang sifat lelaki macam saya kowt. Sampaikan si’dia’ sudah dapat menghidu perangai saya ni.Terkadang rasa saya nih sangat selfish.. Cakap lepas je, tanpa memikirkan perasaan orang lain. Asal terlintas di kotak fikiran mesti saya terus cakap. Straight to the point lah orang cakap. Kekadang menyesal bila dah terlepas cakap.. But apakan daya.. telajak Bas boleh buat u-turn, terlajak keretapi? Keretapi tak da gear gostan.
Saya sedang dan masih berusaha memperbaiki diri ini, saya hanyalah ciptaanNYA. Ampunkan lah saya sesungguhnya saya tidak sempurna. Mungkin saya tidak adil untuk anda,tapi saat itu saya rasakan ianya adil untuk diri saya.

Nota Khaki:
Pada si’dia’ dan kepada mereka yang disekeliling saya, maafkanlah diri ini andai saya bersifat tidak menyenangkan pada kalian semua. Kalian semua adalah yang terbaek untuk diri saya, teruskanlah menjadi yang terbaek untok saya ya.~!

Nota Khaki kiri:
Macam ucapan hari raya pon ada~! AHHH~~!! Layan…..
Naufal Fansuri,
141210 / 1002am
Opis tempat kerja.

5 Responses so far.

  1. Tanpa Nama says:

    tiada maaf bagimu....tx

  2. Tanpa Nama says:

    tiada maaf bagimu....tx

  3. Tanpa Nama says:

    tiada maaf bagimu....tx

  4. Tanpa Nama says:

    mmg sy kejam!~