.: '' That's what we born to be '' :.

Facebook
RSS

Epilog

-
harmza

Alhamdulillah...

Jawatan baru saya agak menchabar, diperlukan untuk menguasai lebeh teori - teori,
formula - formula matematik yang telah lebeh 9 tahun saya tinggalkan. Waktu ini diperlukan juga untuk kekuatan menthal yang agak tinggi untuk menempohi cabaran baru.

Waktu ini,
Keperitan, ketegangan hubungan, kedinginan komunikasi semua melanda diri saya. Saya tahu saya perlu melalui semua ini. Tapi yang agak skeptikalnya, saya tidak tahu bila semua ini bermula dan penoh pengharapan semua ini akan berakhir tidak lama lagi. Tapi bila sudah berakhir sebuah episod, maka secara otomatisnya bermula pula epilog baru penghidupan. Aaah~~!!

Motivasi untuk diri sendiri adalah penyedap jalan cerita dan pemenoh ruangan yang kosong ini,





~ Naufal Fansuri ~