.: '' That's what we born to be '' :.

Facebook
RSS

Siri Berchakap dengan......

-
harmza



Sedhang saya hendak memulakan langkah menyuap Bihun Tomyam buatan Mek, Tiba-tiba Wak Seman yang dudok bersebelahan meja saya ajak berbual pula. - Potong bethul la Wak Seman ni, orang baru je nak sodok... - Maka perbhualan berikut pon terjadi........

Wak Seman : kau keje mana sekarang?
Saya : Di Patco, Sekshen 15, Shah Alam.
Wak Seman : Eh, Kat belah mana ye??
Saya : Berdepan dengan Kilhang Good Year di Bulathan sejahtera.
Wak Seman : Hmm... tak tahu lah..Dekat dengan pablik beng ke?
Saya : ( hampeh la org tua ni, beriya-iya nak tahu pulak. ) Wak tahu tak khilang Carlsberg?
Wak Seman : OoooOOO....tahu2, kat situ rupanya.
Saya : ( haram, kalau kilhang air khenceng Shetan tuh tahu saja ).


Nota Kakhi:
Itulah dia Shah Alam, Tiada hiburan, tiada panggong, Tiada premis tikam ekor, taphi ada khilang Arak terBESAR di Asia Tenggara!!
Aduuuhhaaaiii..........