.: '' That's what we born to be '' :.

Facebook
RSS

Today last day..

-
harmza


Hari ini hari terakhir saya di tempat kerja ...
Hari seperti ini selalu akan merasa aneh dan menyedihkan.
Aneh, kerana saya meninggalkan sesuatu..dan menuju kesesuatu untuk masa depan yang entah bagaimana tidak diketahui,
sedih kerana saya meninggalkan sejuta kenangan dan terutama kerana saya tahu anda akan kehilangan orang,
saya benar-benar menghabiskan sebahagian besar hidup ini bersama kalian... 5 tahun, begitu banyak masa..
saya rasa mengenali mereka dan bagaimana mereka menyentuh hidup saya,saya membina hubungan yang berbeza dengan mereka,
barangkali baik, dan bahkan yang tidak begitu baik, semuanya datang kepada saya .

Kenapa saya mengambil langkah ini?Nun Dihati saya hanya merasakan ini adalah waktu yang tepat untuk saya bergerak daan beralih.
Sebagaimana keputusan saya kesini dahulu.
Strategi dasar saya adalah untuk menetapkan tujuan jelas dalam kehidupan ini dan diri sendiri,
Pindah ke sesuatu yang lain dalam kehidupan kerjaya saya hanyalah salah satu langkah.banyak lagi langkah yang tidak kurang hebat cabarannya
dihadapan yang akan ditempohi nanti.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua orang di tempat kerja untuk perjalanan yang besar dan panjang.
Sungguh menyenangkan mengenal kamu semua dan berkesempatan untuk bekerja dengan setiap satu daripada anda.
Saya berharap bahawa kita akan terus berhubung dimasa hadapan.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada syarikat kerana menjadikan saya sebagai sebahagian daripada pasukan.
saya bangga tahun-tahun yang saya habiskan di dalamnya, peranan yang saya miliki dan pekerjaan yang saya lakukan.
Saya sangat senang melihat syarikat berkembang lebih banyak dan pergi ke peringkat yang lebih tinggi.
Saya berharap anda semua yang melakukan yang TERBAEK!!