.: '' That's what we born to be '' :.

Facebook
RSS

Tips untuk suami..

-
harmza

Seorang suami mendekati seorang gadis cantik dan seksi disupermarket seraya mengatakan,

'maaf ya..saya kehilangan isteri disini, boleh bersembang sebentar?, dua minit sajha?'

'Kenapa?' tanya si gadis.

'Kerana setiap kali saya kehilangan isteri saya dan bersembang dengan gadis cantik, isteri saya tiba-tiba muncul dan terpacak entah dari mana...'


jadi kepada para suami di luar sana, jika kamu kehilangan isteri kamu di pasaraya apakata cuba tips diatas..pasti terkeshan...lebih lebih lagi jika tawaran diskaunya seperthi di bawah. Pasti para para suami akan kehilangan isteri..

-Pesanan penaja saya : jangan dicuba atau ditiru tips diatas ini kepada pasangan yang baru berpacaran dan belom berkahwin, dikhuatiri tulang temulang rawan anda akan membengkok akibat libasan menggunakan troli oleh pasangan. -jangan mengada ngada nak cuba.-!