.: '' That's what we born to be '' :.

Facebook
RSS

pagi yang gelap kini sudah terang

-
harmza

ermm....huahh...pagi ni...macham tak pechaya jer saya baghun awal pada hari hari cuthi macham nih...argghh..mengantuk sungguh, tapi mate nih pulak terbukak dengan luasnyer, tak de menunjukkan ciri2 nak terlelhap semula...perut saya yang kiut nih phulak kelapharan tahap maksima, tak der phulak makanan kat dapor..oopps.! lupha, saya bhelom kawen,maner ader org nak sediakan makhanan untuk saya..hehe...kalo da kawen kan besh,bole suroh bini masak, bashuh,sidai,iron,lipat kain baju. khemas rumah, phicit2 badan, bermanja manja di pagi hari ni dan berbagai bagai lagilah aktiviti suami isteri yang bole dilakukkan..kehkeh...alahai.., so aktivity wajib saya ari nih ialah mem'broadband'kan diri sepuas puasnya..haha...
slamat mem'broadband'...

p/s eh..saya dengar cherita,kala tulis blog boleh tambhah stamina. Jadi saya pon nak cuba.
kalau tak berhasil jagha-jagha la siapa yang buat teori tu. Saya skandal denghan awek kamu nanthi. ^^

salam...
harmza

9 Responses so far.

  1. Tanpa Nama says:
    Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
  2. Tanpa Nama says:
    Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
  3. Tanpa Nama says:
    Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
  4. Tanpa Nama says:
    Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
  5. Tanpa Nama says:

    Best Forex Brokers stp ndd ecn http://4runnerforex.com
    free metatrader demo, the top forex broker is 4runnerforex tight low spreads.

  6. Tanpa Nama says:

    We [url=http://www.onlinecasinos.gd]roulette online[/url] be subjected to a large library of utterly free casino games in regard to you to challenge privilege here in your browser. Whether you appetite to training a provender encounter strategy or scarcely try exposed a insufficient modern slots first playing for unfeigned in dough, we have you covered. These are the rigid verbatim at the same time games that you can with at true online casinos and you can with them all representing free.

  7. Tanpa Nama says:

    Solid state lighting does not have any moving components
    inside it. The Decorative LED Lighting can be utilized in house lamps to set a mood, to light up areas that need better
    lighting, or just to make every day issues easier to see.
    Just as a powerful river conists of small drops moving in the same direction, society
    can help itself along through offering these grants and incentives
    to people complacent with the familiar, inefficient incandescent bub.


    Take a look at my blog - Wandleuchten

  8. Tanpa Nama says:

    Hello. And Bye.

  9. Tanpa Nama says:

    [url=http://www.eggergarten.ch/gaerten/main.htm]wholesale snapback hats[/url]
    [url=http://www.eggergarten.ch/teiche/]Louis Vuitton Handbags[/url]
    sakawa8866